gi-metoden, passiv, omskriven och nybyggd

gi-metod.nu


Idag blev ytterligare ett litet projekt redo att lanseras nämligen gi-metod.nu. Jag kan väl i ärlighetens namn inte påstå att jag själv är speciellt intresserad av metoder för att gå ner i vikt, men jag är därmot intresserad av annonsintäkter.



Passiv


Dels är sidan i sig rätt passiv, det finns inget sätt att interagera med den förutom den lilla shoutbox som syns på indexsidan. Dels är den också en blivande passiv inkomst, i alla fall om det blir som jag vill.





Omskriven


Det finns ett antal olika verktyg för att ta reda på vilka sökord som annonsörerna betalar mycket för och samtidigt vilka sökord det söks rejält på. Genom att kolla runt lite här kom jag fram till att gi-metoden skulle kunna vara ett bra sökord att dra upp en site kring. Tyvärr var alla gi-metoden.xx domäner uppköpta så istället fick det bli gi-metod.nu vilket jag hoppas ska fungera minst lika bra. Även om din idé är bra så måste det trots allt sökas en del för att sidan ska få nog med träffar.



Nybyggd


Sidan är min senast färdigställda. Nytt domännamn inhandlades dock redan igår. Vad som blir av det projektet får nog dröja några dagar tills jag avslöjar.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

3 visdomar från Uno Alfredéen

Roger Hargreaves