Invecklad och utvecklad

Jag vänder kappan dit Internet blåser och sadlar om min gamla blogg till en utvecklingsblogg för www.divide.it istället.

Det kommer att bli ett dokument över hur sidan och jag själv utvecklas över tid. Ni kommer att få reda på vad jag tänker kring entreprenörskap och marknadsföring genom att följa bloggen. Däremot kommer ni inte få reda på om mina kläder kommer från H&M eller D&G eller hur dyrt mitt schampoo är. Det är en spännande resa genom webbutvecklingens land vi har framför oss.

Vad är divide.it?

Det är en tjänst för vänner och familj som hjälper till att hålla reda på det ekonomiska. Sidan räknar automagiskt ut hur mycket ni har lagt ut. Det innebär att ni slipper onödiga överföringar och hela tiden vet vems tur det är att betala osten på ICA.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

3 visdomar från Uno Alfredéen

Roger Hargreaves